۰۹۱۳۳۰۱۰۲۹۳ - ۰۹۱۲۰۳۵۰۸۵۷ - ۰۳۱-۹۱۰۹۴۸۲۵ | ثبت شکایات | قوانین و مقررات

    هیچ محصول در سبد خرید موجود نیست

    Home / تالار جام جم

    تالار جام جم

    تالار جام جم , نقش برجسته سفالی

    نگین سفال اصفهان بزرگترین تولیدکننده نقش برجسته سفالی در ایران می باشد که تا به حال موفق به انجام پروژه های کثیری در سراسر کشور می باشد یکی ازین پروژه ها تالار جام جم می باشد که در سال 1386 اجرا شده است این مجموعه نیز به صورت یکی از کارهای نگین سفال بصورت نقش برجسته سفالی می باشد که با طرح شیر هخامنشی و تالار جام جم می باشد که پس از گذشت حدود 8 سال از اجرای آن از دوام قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است نگین سفال اصفهان آماه پذیرش سفارشات و عقد قرارداد تابلوهای سفال نقش برجسته و نقش برجسته سفالی در ابعاد نامحدود جهت سردر هتل ها و تالارها می باشد کلیه محصولات این کارگاه دارای سه سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

    محل اجرای آن مطابق نقشه زیر واقع در ایذه – تالار جام جم . شیخیان

      سال اجرا: 1386

    قبول سفارشات و اجرای سفال نقش برجسته ,تابلو سفال ,نقش برجسته سفالی ,نقش برجسته , سفال , کتیبه سفالی , طرح نقش برجسته در ابعاد و طرحهای مختلف بصورت دست ساز

    این کارگاه در تولید خاک مصرفی و چرخه کامل تولید خود کفا بوده و همچنین تصاویر تابلو های ساخته شده در کف کارگاه

    بصورت لحظه به لحظه برای سفارش دهندگان ارسال می شود و آنها همواره در هر جای دنیا که باشند در روند اجرایی کارخود قرار می گیرند.

    کلیه محصولات نگین سفال دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

    این گروه هنری  در حال حاضر هیچگونه شعبه و یا نماینده دیگری ندارد و ارائه کارها بصورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای می باشد.

     

    نقش برج برجسته , نقش برجسته سفال , نقش برجسته سفالی کتیبه سفال , سفال نقش برجسته , طرح کوبیسم , طرح نقش برجسته , طرح نقش برجسته سفالی , کتیبه سفالی

    دیگر وبسایت وبسایت نگین سفال اصفهان : http://www.neginsofal.ir

    اخذ سفارشات و پشتیبانی(24 ساعته) :

    09133010293

    گالری تصاویر سفال نقش برجسته - تالار جام جم

    Phone icon
    09133010293
    با ما تماس بگیرید.