۰۹۱۳۳۰۱۰۲۹۳ - ۰۹۱۲۰۳۵۰۸۵۷ - ۰۳۱-۹۱۰۹۴۸۲۵ | ثبت شکایات | قوانین و مقررات

    هیچ محصول در سبد خرید موجود نیست

    Home / مقالات / نحوه پهن کردن سفال نقش برجسته بر روی زمین:

    نحوه پهن کردن سفال نقش برجسته بر روی زمین:

    سفال نقش برجسته (4)

     نحوه پهن کردن سفال نقش برجسته بر روی زمین:

    اگر شما چندین قاب سفال نقش برجسته ،نقش برجسته سفالی ،سفال برجسته،تابلو سفال نقش برجسته به ما سفارش داده باشید بر روی کارتن های آنها دارای شماره و علامتهای اختصاری مختلف مانند 1a-2h-4d  میباشد. اولین کاری که انجام میدهید این است که کلیه علامتهای اختصاری مانند 1a-2h-4d جدا میکنید به طوریکه کلیه aها در یک دسته و کلیه hها در یک دسته قرار گیرند.

    سپس هر دسته را بر اساس شماره روی کارتن مرتب می نمایید به عنوان مثال h1-h2-h3  در هنگام مرتب کردن شماره ها باید کارتنها یا جعبه های خشتها طوری قرار گیرند که تمام شماره های مندرج بر روی آنها در یک جهت قرار گیرند سپس با باز کردن کارتن شماره یک و پیدا نمودن خشتی که پشت آن شماره یک نوشته شروع به پهن کردن تابلو می نماییم. اصولا این جایگذاری از سمت راست به چپ صورت میگیرد که اندازه ی رج های افقی و عمودی آن باید با استفاده از تقسیم ابعاد سفارشی تابلو بر عدد بیست سانتی متر صورت گیرد ( مثلا اگر تابلویی با ابعاد 1.5*2 باشد به اندازه رج های آن 5.7*10 رگ میشود ).

     

    سفال نقش برجسته-1

    سفال نقش برجسته-1

     

    سفال نقش برجسته-2

    سفال نقش برجسته-2

    نگین سفال در سال 1374 تاسیس شد. این شرکت توانسته است با استفاده از هنرمندان و متخصصان با تجربه و کارآزموده و بهره گیری از فناوری روز دنیا، آب را با خاک و عشق آمیخته و نقش هایی زیباتر از هفت شهر عشق را در بیش از هزار طرح و نقش مختلف تولید نماید. این کارخانه تولیدی با احداث نمایندگی های مختلف در داخل و حتی خارج از کشور از جمله کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، بلغارستان و امارات، آماده اعطای نمایندگی به کلیه شرکت های علاقه مند به همکاری می باشد.

    اخذ سفارشات و پشتیبانی(24 ساعته)
    031-34411798
    09133010293
    لینک کانال ما در تلگرام
    https://telegram.me/sofalnegin

    FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

    Share this:
    Phone icon
    09133010293
    با ما تماس بگیرید.