۰۹۱۳۳۰۱۰۲۹۳ - ۰۹۱۲۰۳۵۰۸۵۷ - ۰۳۱-۹۱۰۹۴۸۲۵ | ثبت شکایات | قوانین و مقررات

    هیچ محصول در سبد خرید موجود نیست

    Home / مقالات / سفال نقش برجسته ، نقش برجسته سفالی ،انجام کلیه عملیات پتینه کاری بعد از نصب 

    سفال نقش برجسته ، نقش برجسته سفالی ،انجام کلیه عملیات پتینه کاری بعد از نصب 

    نقش برجسته سفال

    سفال نقش برجسته ، نقش برجسته سفالی ، انجام کلیه عملیات پتینه کاری بعد از نصب

    کلیه مراحل پتینه کاری ، رنگ آمیزی سفال نقش برجسته ، نقش برجسته سفالی ، تابلو های سفال و نقش برجسته پس از مراحل نصب و بند کشی آجرها بروی دیوار صورت می پذیرد.

    با توجه به اینکه خشتهای ساخته شده جهت طرح کتیبه سفالی بصورت سنتی بوده و بوسیله دست ساخته می شوند اگر قبل از مراحل نصب عملیات پتینه کاری بروی آنها انجام بگیرد ، بندها ی خشتها پس از نصب بروی دیوار مشخص خواهند بود . در صورنیکه اگر اینکار پس از نصب بروی دیوار و عملیات بند کشی صورت گیرد کلیه تابلو یک تکه خواهد شد و دیگر هیچ اثری از موارد قبلی که گفته شد در ان باقی نمی ماند .

     

    سفال نقش برجسته

    سفال نقش برجسته

     

    سفال نقش برجسته

    سفال نقش برجسته

     

    گل سلولزی

    سفال نقش برجسته -3

    نگین سفال در سال 1374 تاسیس شد. این شرکت توانسته است با استفاده از هنرمندان و متخصصان با تجربه و کارآزموده و بهره گیری از فناوری روز دنیا، آب را با خاک و عشق آمیخته و نقش هایی زیباتر از هفت شهر عشق را در بیش از هزار طرح و نقش مختلف تولید نماید. این کارخانه تولیدی با احداث نمایندگی های مختلف در داخل و حتی خارج از کشور از جمله کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، بلغارستان و امارات، آماده اعطای نمایندگی به کلیه شرکت های علاقه مند به همکاری می باشد.

    همچنین نگین سفال اصفهان برای حفظ کیفیت و قیمت محصولات خود ، سفال نقش برجسته ، هیچگونه نمایندگی  در داخل ایران  ندارد و بخاطر سوء استفاده برخی از شرکتهای رقیب از نام نگین سفال در حین خرید محصولات سفال برجسته به نام و لوگوی نگین سفال توجه فرمایید.

    اخذ سفارشات و پشتیبانی(24 ساعته)
    031-34411798
    09133010293
    لینک کانال ما در تلگرام
    https://telegram.me/sofalnegin

    FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

    Share this:
    Phone icon
    09133010293
    با ما تماس بگیرید.