۰۹۱۳۳۰۱۰۲۹۳ - ۰۹۱۲۰۳۵۰۸۵۷ - ۰۳۱-۹۱۰۹۴۸۲۵ | ثبت شکایات | قوانین و مقررات

    هیچ محصول در سبد خرید موجود نیست

    Home / مقالات / سفال نقش برجسته نحوه شماره گذاری :

    سفال نقش برجسته نحوه شماره گذاری :

    سفال نقش برجسته

    سفال نقش برجسته نحوه شماره گذاری  :

    قبل از نصب سفال نقش برجسته ،نقش برجسته سفالی ،سفال برجسته،تابلو سفال ،نقش برجسته و کتیبه سفال پس از پهن کردن آن بر روی زمین تمامی رگهای تابلو به صورت عمودی از شماره یک تا ردیف آخر به صورت عمودی شماره گذاری میشود. به طوری که کلیه ردیف یک ( عمودی ) از بالا به پایین را در جهت پایین با مداد روی هر خشت یک فلش به سمت پایین میزنیم . این کار جهت جلوگیری از اشتباه گذاشتن جهت نقوش هر خشت بر روی دیوار صورت میگیرد و انجام آن الزامی است.

     

    سفال نقش برجسته (5)

    سفال نقش برجسته (5)

     

    سفال نقش برجسته (5)

    سفال نقش برجسته (5)

    نگین سفال در سال 1374 تاسیس شد. این شرکت توانسته است با استفاده از هنرمندان و متخصصان با تجربه و کارآزموده و بهره گیری از فناوری روز دنیا، آب را با خاک و عشق آمیخته و نقش هایی زیباتر از هفت شهر عشق را در بیش از هزار طرح و نقش مختلف تولید نماید.این کارخانه تولیدی با احداث نمایندگی های مختلف در داخل و حتی خارج از کشور از جمله کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، بلغارستان و امارات، آماده اعطای نمایندگی به کلیه شرکت های علاقه مند به همکاری می باشد.

    قبول سفارشات و اجرای سفال نقش برجسته ,تابلو سفال ,نقش برجسته سفالی در ابعاد و طرحهای مختلف بصورت دست سازاین کارگاه در تولید خاک مصرفی و چرخه کامل تولید خود کفا بوده و همچنین تصاویر تابلو های ساخته شده در کف کارگاه بصورت لحظه به لحظه برای سفارش دهندگان ارسال می شود و آنها همواره در هر جای دنیا که باشند در روند اجرایی کارخود قرار می گیرند. کلیه محصولات نگین سفال دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.این گروه هنری در حال حاضر هیچگونه شعبه و یا نماینده دیگری ندارد و ارائه کارها بصورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای می باشد.

    اخذ سفارشات و پشتیبانی(24 ساعته)
    031-34411798
    09133010293
    لینک کانال ما در تلگرام
    https://telegram.me/sofalnegin

    Share this:
    Phone icon
    09133010293
    با ما تماس بگیرید.